donderdag 22 november 2012

Het draait allemaal om uiterlijk

Ja ik weet het, het is al weer een paar dagen stil, maar dit keer heb ik een geldige reden. Dit hele blog gebeuren begon een beetje als een grapje, maar uiteindelijk bevalt het me wel erg goed. Eigenlijk had ik verwacht dat het een beetje met een sisser zou aflopen, maar ik heb dagelijks toch redelijk wat views en krijg van veel mensen te horen dat het leuk is om mijn blogs te lezen.



Helemaal leuk, maar dan moeten we het ook maar 's goed gaan aanpakken. Vandaar dat ik al 3 dagen scheldend in pijama, met m'n handen letterlijk in het haar, voor de computer zit om een echt mooie Blog. te maken. Ja bij deze bewijs ik maar weer eens hoeveel goedheid ik in mij heb, dat ik dit allemaal over heb voor een goede blog.

In ieder geval mijn nieuwe blog hangt niet onder Google, maar krijgt een mooie url (deze wordt natuurlijk doorgezet) die ik pas onthul zodra deze ook levensvatbaar is volgens mijn levenseisen. En dat houdt in dat deze perfect moet zijn. Compleet met mooie foto's en updates. En waar kan dat beter dan in Wordpress.

Helaas is wordpress nog redelijk nieuw voor me (shame on me) dus moet ik heel wat dingetjes uit zien te vinden. Gelukkig heb ik al wat kennis van HTML, dus moet het heus wel goed gaan komen. Maar alleen het vinden van het juiste theme nam al een hele dag in beslag. Typisch, misschien ben ik toch iets te kieskeurig als het om uiterlijk gaat?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten