maandag 19 november 2012

Hallo maandag!


De maandag is en blijft toch de zwaarste dag van de week. Gelukkig heb ik daar vandaag totaal geen last van en ben ik op m'n paasbest opgestaan. Hoe kan het ook anders : 


- Bij het wakker worden werd ik vriendelijk onthaald:                    




- Eenmaal achter mijn computer genoot ik van een heerlijke Kusmi Detox Green Tea. Uiteraard gedronken in mijn NYC Starbucks beker. 

- Mijn vriendinnetje is jarig dus is het feest! 

- Met trots kan ik zeggen dat ik me gisteren aan mijn woord heb gehouden. Mijn bureau staat er weer spik en span bij! Kon ik mooi mijn aanwinsten van een tijdje geleden is echt gaan benutten. 


- De auto heeft een verwen beurt gehad bij de Carwash en ik een ritje in de daarbij horende attractie 

- Een leuk telefoontje gekregen waar ik later wat meer over ga vertellen. 

- Mijn kerstgeschenken voor TOOO MUCH. zijn klaar en kan ik naar de drukker sturen.

- En nu ga ik heerlijk richting de sportschool. Is kijken of die Better Belly Training nog wat gaat uitvoeren... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten