maandag 19 november 2012

Magazine time!

Al weken was mijn bureau een grote puinhoop. Al mijn things-to-do papieren lagen door elkaar, niet opgeruimde opdrachten van TOOO MUCH. en foto's + blogs van New York keken me keer op keer smekend aan of ik ze a.u.b. een beetje fatsoenlijk kon gaan behandelen. Vooral dat laatste zorgde er voor dat er écht iets moest gaan veranderen in mijn 'werkomgeving'. Als al die herinneringen aan thé City mooi verpakt en opgeruimd zouden zijn, dan gaat de rest ongetwijfeld ook als een trein.





Goed, ik moet dus een fotoboek maken. Nu heb ik in het verleden wel eens van die digitale fotoboeken gemaakt, maar helaas kan ik daar als ontwerper mijn creativiteit niet zo in kwijt. Foto's en een beetje tekst is niet genoeg, dus daar gaan we wat op verzinnen....

Ja! Ik weet het. Een tijdje geleden heb ik een magazine houder gekocht en die moet nog gevuld worden met mooie magazines. Nu hangen er slechts 2 magazines in dus daar zou een NYC magazine zeker niet misstaan. (De Vogue NL wil ik eerst uitlezen, daarna mag deze erbij.)



Ik moet zeggen dat ik het echt geweldig vind om weer door al m'n foto's, blogteksten en herinneringen heen te gaan. Van iedere belevenis zou ik wel een aparte pagina willen maken. Dat gaat helaas niet, want dan past mijn uiteindelijk boekwerk natuurlijk nooit meer in m'n houder. 

Ondanks dat m'n NYC magazine nog lang niet klaar is (dat heb je als je perfectionistisch bent), wil ik wel alvast een paar pagina's met jullie delen :)! 


Al zeg ik het zelf, het begint aardig op een magazine te lijken toch ;-)?

Mocht je nou zelf ook net in NYC (of een andere mooie plek op deze aardbodem) zijn geweest, dan kan ik natuurlijk ook een mooi magazine voor jou maken! Kijk dan even op www.TOOO-MUCH.nl en neem even contact op, dan komen we er ongetwijfeld samen wel uit!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten