zondag 18 november 2012

Voor wat, hoort wat!

Dat is in veel situaties tenminste zo. Vandaag vond ik het tijd om het ook in mijn situatie in te passen....




Tijdens een saai en lang wachtmoment ergens vorige week had ik echt níks waar ik me bezig mee kon houden. Normaal zou ik best een stukje voor deze blog kunnen schrijven, maar ik had alleen de toegang tot internet via mijn telefoon. En een blog schrijven op je telefoon is a lot of work, dus sloeg ik die optie over. Het moet tenslotte wel leuk blijven.



Wat doe je dan? Juist je gaat al je verschillende appies is langs en speelt hier en daar een spelletje mee. Na vogeltje schieten, een paar logo's raden en naar een woord gezocht te hebben zodat je de meeste punten scoort (wat uiteindelijk áltijd tegen valt) kom je aan bij het onderdeel Shoppen. Met apps van oa. de Bijenkorf, Mango en H&M. Bladeren door de nieuwe collecties is natuurlijk altijd leuk en leerzaam, want wie weet doe je nog wat ideetjes op. Tot het moment dat je met je vinger op de app van de ZARA klikt. Echt waar, ze zouden er een soort !WARNING! op moeten zetten, want voor ik het wist zat dat winkelkarretje weer bommetje vol. Broeken, shirts het kon maar niet op. Gelukkig bij de checkout toch wat overbodige aankopen uit m'n winkelkarretje geschut en m'n creditcard tevoorschijn getoverd. Ha! Dat voelt goed. (Las laatst dat meneer ZARA een omzet van zo'n 66 miljoen per dag heeft. Volgens mij verdien ik wel 's een bedankje van die goede man.. Is er geen deal te sluiten met die andere Spanjaard die deze week in NL met z'n snoepgoed gooit?)

Afijn, deze week werd mijn kleine geluksmomentje dan ook daadwerkelijk bezorgd en kon het passen gaan beginnen. Tot mijn verbazing bleek echter niks echt leuk te staan en kon de hele doos weer terug naar Spanje. Omdat ik vandaag toch even met moeders richting de stad zou gaan, bedacht ik me dat ik de doos beter in de winkel terug kon brengen... Had kunnen weten dat dat véél te gevaarlijk zou zijn, want ook al had ik mezelf nog zo hard toegesproken ("Carlis, je mag nu écht niks kopen, je brengt het alleen terug), stond ik voor ik het wist in de rij bij de kassa om een nieuwe winterjas af te rekenen. Had er vorige maand nog wel een gekocht, maar hé deze is echt heel anders. Handig ook, want dit is een lang model en die kan je in de winter nog wel 's nodig hebben.



 
  




En zo was het geld dat teruggestort zou worden door meneer ZARA al direct weer van koers gewisseld. Agh, ik zit er in ieder geval warmpjes bij deze winter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten